Don't miss the big stories. Like us on Facebook.  

BIDEN-STAFF (Moved Nov. 17)

A New York Times News Service article about Dana Remus, who has been named White House Counsel for the Biden administration, misstated when Eric Schultz began working for President Barack Obama. It was 2011, not 2008.

ELECTION-CYBERSECURITY-OFFICIAL (Moved Nov. 17)

A New York Times News Service article about the firing of Christopher Krebs misstated when Defense Secretary Mark T. Esper was fired. It was last week, not two weeks ago.

TRUMP-ARCTIC-DRILLING (Moved Nov. 17)

A New York Times News Service article about a plan by President Donald Trump to sell oil leases in the Arctic National Wildlife Refuge misspelled the surname of a lawyer who works on environmental issues. She is Ann Navaro, not Navarro.

SCI-SUICIDE-GUNS (Moved Nov. 16)

A New York Times News Service article about self-inflicted gun deaths misstated the name of a suicide-prevention organization. It is the National Action Alliance for Suicide Prevention, not the National Action Alliance to Prevent Suicide.

DIVE-BARS (Moved Nov. 11)

The Times welcomes comments and suggestions, or complaints, about errors that may warrant correction. Messages about news coverage should be emailed to nytnews@nytimes.com or left toll-free at 1-888-NYT-NEWS (1-888-698-6397). Comments on editorials may be emailed to letters@nytimes.com or faxed to 212-556-3622.


TALK TO US

If you'd like to leave a comment (or a tip or a question) about this story with the editors, please email us.
We also welcome letters to the editor for publication; you can do that by filling out our letters form and submitting it to the newsroom.